Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

το περιστατικο εγινε στης 
14/07/13έμενα με λένε Γεώργιο βερεσέ κάτοικος Κορωνίς
1 Θα ήθελα να μάθω γιατί ο δήμος πυλό Νέστωρος έβαλε μπουλντόζα να καθαρίζει τον αγροτικό δρόμο από την Κορώνη στην περιοχή Άγιος Δημήτριος – Αντωνίου έως αγία τριάδα Μεσσηνίας  
Με αποτέλεσμα να κάνει φθορές στο  κτήμα που έχω μισθωμένο από τον πατερό μου
Δίστιχος κάθε τέτοια εποχή ο δήμος βάζει μπουλντόζα με αποτέλεσμα λόγο που έχει το κτήμα υψομετρική 
διάφορα να ρίχνουν χώματα  να καταστρέφουν τον αγροτικό δρόμο και να κάνουν καταστροφές στο χωράφι 
αλλά και σε αλλά 
χωράφια


2   τα γεγονότα περιοχή μπουργός κοινότητα Κορώνη του Δήμου Πύλου Νέστορος
δεν φτάνει που δεν απαντάνε για της μπουλντόζα από της 14/07/13 έως σήμερα  δεν φτάνει που δεν έφτιαξαν μάντρα  όταν ήταν κοινότητα Κορώνη 1 μετρό και κινδυνεύει να πέσουν τα χώματα στο δρόμο έβαλαν και πριόνι και κλάδεψαν τα δέντρα μας αλλα ο δρομοσ που εχει λακουβες δεν ειδα εδιαφερον
και υπάρχουν  3 σωλήνες ύδρευσης πλαστικές που αναπάσα στιγμή κινδυνεύουν να
 σπάσουν με κινδυνο να γυνή τεράστια καταστροφή της περιούσια μας και μια απο αυτεσ δεν έχει ρολόι ύδρευσης οπούς έχουν όλες υπόλοιπες
και η κοινοτιτα κορωνης του δημου Πύλου Νέστορος κοροϊδεύει την οικογένεια μου

3 αγροτικη περιοχη κουρταλη η πλατηχοραφο επιασε μια φωτια τον σετεβριου στησ 19 2015 και εξαιτιασ  οτι δεν κοβουν τα χορταρια τουσ καποιοι για να περαση το πυροσβετικο τησ κοινοτιτασ μου μου εκοψαν μια σειρα με 10 κληματα  σταφυδασ  και κιδινεψαν να καουν και τα ζωα μου και  καεικαν  μερικα κληματα  απο την φωτια


απαγορεύω από εδώ    και πέρα να με ξανά ενόχληση ο Δήμος Πύλο Νέστορος
οπότε θα έχουν εκλογές  εγώ θα απέχω από εδώ και πέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου