Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

ΤΟ  ΘΑΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΟ ΣΑΚΗ ΜΕ ΚΟΥΚΛΑ
Είδα στο όνειρο μου ότι ήθελα να της βάλω μέσα και να βάλω να φανέ ενώ το Σάκη με το στόρι ήταν καλό όταν πήγα να βάλω το Σάκη το Σάκη σκίζονταν αλλά η κούκλα δεν έπεφτε αλλά  έβγαζε σε μικρά σημεία  σαν ατμό και πετάξει κλωνιά κούκλα ενώ πήγα στο σπίτι που ήμουν στο πατρικό να φέρω μπουγέλου  του τυριού να βάλω την κούκλα αφανιστικέ ένα περίεργος άντρας με μαύρα που άρχιζε να με κουλαθεί  και είχε περίεργα σύμβολα στο κούτελο του μου είπε ότι βρήκε το σουβλί να μην είναι σκυμμένο όντος ήταν κάτω στην σκάλα από το σπίτι ένα Σάκη  ενώ αναζήτησα το Σάκη εν τω βρήκα αλλά είχα δεμένο στη μέση μου με μια αλυσίδα πριν είχα δει τρεις κότες να ανεβαίνουν απ το δρόμο και έβριζα την παναγία ο κύριος που περιφέρονταν μέσα στο σπίτι μου ζήτησε να μην ξανά βλαστημήσω και εγώ του ζήτησα να βγάλει της βρισιές από μέσα μου και  ξύπνησα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου