Κυριακή 14 Απριλίου 2019

ΖΗΛΙΑ  ΜΑΡΙΑ
Εκδρομες   αποστολες
Στης 3  4 2019  12  μμ  έφαγα από Κορώνη σε Καλαμάτα  από Καλαμάτα Αθήνα με το 2 μμ και έφτασα  6  μμ περίπου  μετά πήρα το μετρό και έφτασα  στα τραίνα από  έψαχνα για την  ξερή πήρα το τραίνο 12  μμ με την πρώτη στρατιά από  μετανάστες γέμισε μέχρι τα  για Θεσσαλονίκη αλλα ο βλάκας ο αδελφό μου πήγε στο 8 βαγόνι αφού παίξαμε τσουλήθρες
Πήγαμε στο δεύτερο βαγόνι 2 θέση στο τραίνο
4   4 2019  φτάσαμε στης 5  15 μμ στα τραίνα πήραμε  τάξη με 6 ευρώ και φτάσαμε στα  λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη και  στης 12 μμ  φτάσαμε καβαλά  πήγαμε στο ξενοδοχείο
Πήγαμε στης καμάρες και μετά διπλά στο καλύτερο  μουσείο προσφυγόν     μικρασιάτικων
Μετά πήγαμε στο   Μοχάμεντ αλί ξενοδοχείο που γνώρισα το γάτο Λουκά  και την πανέμορφη ξεναγό και μετά στο μουσείο σπίτι  Μοχάμεντ αλί μαζί υπάρχει αι το άγαλμα του μετά πήγαμε στο μουσείο  πόλις και το απόγευμα στο κάστρο της πόλης
56 4  2019   αφού φάγαμε πρωινό  πήραμε 8  μμ  το λεωφορείο για Κομοτηνή  9 μμ πήγαμε στο μουσείο της πόλης μετά στο λαογραφικό μουσείο  γύρισα σε άλλα τα τοίχοι της πόλης θιμι θικα τα  στρατιωτικέ χρόνια και πέρασα  από τον αστυνομικό  σταθμό της πόλης μετά ήρθαν τρεις με μηχανές της αστυνομίας και μας κέρασαν  γλυκά της πόλης και γυρίσαμε πίσω στην καβαλά
6 4 2019  αφού φάγαμε πρωινό   πήραμε το λεωφορείο και μετά το πλοίο για Θάσο
Από κερένια πήγαμε στο μουσείο  σκάψαμε με τα πόδια το μισώ Νησώ και είδα τουρίστριες
Και κατά της 4 μμ  φύγαμε και 6 μμ  φτάσαμε στην καβαλά γεμάτο ματ και μοτοσικλέτες για τη είχαν έρθει η χρυσαβγητες
7 8  4 2019 αφού φάγαμε πρωινό φύγαμε για Θεσσαλονίκη στης 11 μμ   αφήσαμε τα πράγματα μας στο ξενοδοχείο για τη μας είπαν  για 2 μμ  για δωμάτιο αφού γυρίσαμε την πόλη  πήγαμε στο μουσείο Κεμάλ εκεί είδα  ντοσπάσο μωρά   μετά  είδα και αλλά έξω στην πόλη το τη πλακά έσπαγα γυρίσαμε ξενοδοχείο και μετά πάλι έξω   περιπατάγαμε μια Καλαμάτα αλλά χόρτασα κάλος  για 100 χρόνια
8 4  2019  αφού φάγαμε πρωινό και έβρεχε  είδαμε μακεδονικού αγώνα  και στρατιωτικό μουσείο πήγαμε  στο λευκό πύργο   αι πήγαμε και πύργο του ΟΤΕ το βράδυ
Είδα μια στρατιά βυζιά  έσπασα πλακά μα τόσο φόβο έχουν χα χα
Καβάλησα και ένα πατίνι και έτρεχαν να κρυφτούν από τα γιογιό που έλεγα
910  4 2019 πήραμε το λεωφορείο στης  8 μμ  για δράμα και έβρεχε είδαμε το μουσείο και κάτι  τοίχο βυζαντινά  λίγα πράγματα  γυρίσαμε 6 η ώρα  στην Θεσσαλονίκη πήραμε αστικό λεωφορείο και φτάσαμε στη ζωγράφου και μετά γυρίσαμε μια Καλαμάτα είδα στρατιές κολοκυθιά
10 4  2019  πήραμε αστικό λεωφορεία  από την ζωγράφου   πήραμε 8  μμ για ξανθή αφού πύρα την ευλογιά από κοπιών μουφτή παπά γνώρισα  τα ουράνιο τόξα μαλλιά  και τα ερωτευτεί είπα να ηνίο αλλά  δεν είχα πληροφορίες από τότε τα βλέπω στο ύπνο μου  πήγαμε λαογραφικό μουσείο με ζώα μουσείο της σκιάς και μουσείο σπίτι σαν παλιό στην παλιά πόλη γυρίσαμε  στην Θεσσαλονίκη χόρτασα και αλλά θεάματα κάθε μέρα και κανάριες έβλεπα και πύργο του ΟΤΕ
11 4 2019 αφού φάγαμε    είδα βυζαντινό  αρχαιολογικό     μουσείο  και αλλά εκθέματα να κούνιονται στην πόλη και τον πύργο του ΟΤΕ για τελευταίε φορά
12  4 2019 φάγαμε κατεβάσαμε τα πράγματα   πήγαμε αγέρα  αρχαία    πολεμικό μουσείο απέξω είδα για τελευταία φορά  τα αρχαία βυζιά της περιοχής φύγαμε 8 μμ από το ξενοδοχείο έριξα καντήλια βρισιές μέχρι το τραίνο για τι προσοχή όποιος παίρνει με πράσινο φανάρι  νερφ  και ΕΞΩΝΤΟΣΗ  κάτι έλεγε ένας μαλακ μαθητής  αλλά όταν άκουσε τη θα πάθει την επομένη φορά η πόλη χιάστηκαν επάνω τους μετά πήραμε 11 μμ  το τραίνο για Αθήνα
13 4 2019  πήραμε 10  για ταξί φτάσαμε κτλ Μεσσηνίας  και φτάσαμε στην βάση μας

Συμπέρασμα κάντε κάτι για τα φανάρια στην Θεσσαλονίκη για τι μεγάλο γόμωση σας περιμένει την επομένη φορά θα κλάψετε πικρά