Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015





ΘΕΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ





 με λένε Γεώργιο βερεσέ είμαι κάτοικος Κορώνη
το γεγονός έγινε  δευτέρα 11 Νοέμβριος  2013. και με το παρακάτω φωτογραφικό  ντοκουμέντο την
θα ήθελα να ξερό σε  ποια υπηρεσία  θα πρέπει την επόμενη φόρα να καλέσω από το τηλέφωνο μου
και αφού η παρακάτω υπηρεσίες
1  το αστυνομικό τμήμα Κορώνη Μεσσηνίας δεν έχει ευθύνη  για το γεγονός
2 κοινότητα Κορώνη Μεσσηνίας Δήμου Πύλο Νέστορος   δεν έχει ευθύνη  για το γεγονός
ΑΚΌΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΆΝΤΗΣΗ Η ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΉ ΜΕΣΣΗΝΊΑΣ
ΤΈΛΟΣ  ΤΑ ΨΈΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΊΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΆ ΜΟΥ





ΟΡΊΣΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΆ ΤΗΣ   ΚΟΡΏΝΗ ΜΕΣΣΗΝΊΑΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΚΟΥΡΤΑΛΗ
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΏΝΩ ΌΤΙ ΣΚΟΠΕΎΩ ΝΑ ΣΤΎΛΟ ΜΉΝΥΜΑ ΑΚΌΜΑ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΌ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΣΎΝΟΡΑ


ΤΏΡΑ ΡΙΧΤΕ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΕΣ ΣΑΣ ΜΙΛΆΝΕ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΈΝΑ



τα χαλια σασ  









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου