Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

   ΜΕ ΛΈΝΕ ΓΕΏΡΓΙΟ ΒΕΡΕΣΈ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΩΡΏ συκοφαντία
άλλα γεγονότα και λιγό με νοιάζει τη πιστεύετε εσείς



που είχε κανί καταγγελία στην υπηρεσία σας ο Μιχάλης βερεσές του Παναγιώτη και της Ειρήνης
εγώ έχω χάση  δύστυχος από το  2011 έως και σήμερα 3 σκυλιά και μια κατσικα
1 το  2011 χάσαμε  το κυνηγοσκυλο μας ηλικίας 11 μηνών στην περιοχή κουρταλη Κορώνη Μεσσηνίας από δηλητήριο
2 το 2012 με τα από αυτοψία της υπηρεσία σας που είχε κανί καταγγελία ο Νίκος βερεσές του  Παναγιώτη και της Ειρήνης  χάσαμε κουρταλη μπιγκλ  από δηλητήριο με τα από δέκα μέρες στην περιοχή κουρταλη Κορώνη Μεσσηνίας
3 το 2013 χάσαμε σκύλο γκέκα και δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα
με τα παραπάνω επανειλημμένα  σας ζήταγα ποιος έχει κανί καταγγελία και υπηρεσία σας
με έγραφε κανονικά εγώ θεωρω τώρα τους πάντες υπεύθυνος
τώρα θέλω
1 με ποιο δικαίωμα και με εισαγγελικές παραγγελίες μου απαγορέψει να έχω σκυλιά στην περιοχή
κορωνησ Μεσσηνίας ο Μιχάλης βερεσές και υπηρεσίας σας
2 ποιος άλλος έχει κάνει καταγγελια στην υπηρεσία σας τον θεωρό πλέον υπεύθυνο
3 ορίστε τα χάλια σας την χάσαμε τον Νοέμβριο του 2013 στην ίδια περιοχή που χάσαμε και τα σκυλιά
άλλα από σκυλο και όχι από άνθρωπο

άλλα κανένας δεν νοιάστηκε ου τε για αυτό το Ζωο

τα χαλια σασ 
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου