Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

υπαλλήλου τον δικαστηρίων Καλαμάτας φέρθηκε με άσχημο τρόπο στην μητέρα μου Κατερίνα βερεσέ του Γεώργιου  και σοφίας με αποτέλεσμα να νοσηλεύετε από έκτες 27  3 2014 έως και τώρα στο νοσοκόμοι Καλαμάτας δεν θεωρό το γεγονός μεμονωμένο για τι συνεχώς αντιμετωπίζει  τα ιδία προβλήματα

1 με υπάλληλο της πολεοδομίας που φέρθηκε άσχημα στην μητέρα μου που τιμωρήθηκε

2 το 2010 με αποπήρα στραγγαλισμό από συγγενικό πρόσωπο που η αστυνομία ουδέποτε ζήτησε ιατροδικαστή έστειλαν να συλλάβουν την μητέρα μου ενώ νοσηλεύονταν με πρόβλημα  με την κάρδια της
3 την δίκασαν το 2013 με 8 μήνες  για κότες  ενώ δεν έχει κανένα κτήμα στο όνομα της
Από μια καταγγελία
4 την έβαλα  σε άλλα τα δικαστήρια  κατηγορούμενη από το 2008 έως και σήμερα το 2014
Για να δόση δρόμο  ο κύριος  Αποστολίδης  Γεώργιος και  η πελάτες του  Γεώργιος Νίκος Δημήτριος  Αικατερίνη  (ψαρή) βερεσέ  του Παναγιώτη και της ειρήνης και ο ανάστασης βερεσές που πέθανε

Η μητέρα μου έχει πρόβλημα με την κάρδια της και είναι άτομο με ειδικές ανάγκες
Μετά από άλλα αυτά δεν θα αφήσω κανέναν να μου ξεκάνει την οικογένεια μου
Ο πατέρας νου έχει προβλήματα υγείας το καλοκαιροί του 2013 νοσηλευτικέ με περιβλήματα με το στομάχι του εάν νομίζουν ότι θα αφήσω τους δικαστές πολεοδομίες  και αστυνομίες της Μεσσηνίας η όποιον άλλον ότι θα μου βλάψει την οικογένεια τότες θα με βρει μπροστά του
Τα παρακάτω που έγραψα δεν είναι ούτε απειλή ούτε προειδοποίηση απλά θα γίνει γενική καταγγελία εκτός Ελλάδας για τι τα δικαστήρια  μας κοροϊδέψουν ασύστολα και συστηματικά
Και βλάπτουν και τα συμφέροντα της οικογένειας μου 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου